2014. május 17., szombat

Jamie McGiure - Veszedelmes Sorscsapás

Végeztem a könyvvel és az a véleményem, hogy.... EZ SOKKAL JOBB MINT AZ ELSŐ!!! Kivéve a szerkesztői hibákat.. Szóval fogjatok le, mielőtt fogok egy lapátot és szétverem vele a szerkesztők és a fordítók fejét...
Tele van betű hiánnyal a könyv, továbbá egy csomó magyartalan mondattal, amin el kell gondolkoznia az embernek, hogy: mi vaan?? Pedig a sztori még mindig nagyon jó, Travis logikája és érzései, gondolatai, meg megváltoztatta az én gondolkodás módomat, szóval kicsit megértőbb lettem a pasikkal kapcsolatban.. de ügye ezt még mindig egy nő írta, szóval lehet, hogy Travis gondolatai mind kamu, a valóéletben ilyen nincs..
Fu, nem tudom mi mindent kéne mondanom. Egyszerűen zseniális ez a könyv!

Tegnap voltam könyvesboltban, és elhatároztam, hogy elfogom olvasni a The Walking Dead képregénysorozatot. Szerintem nem fogok belőle kritikát írni, mert végülis ez egy képregény nem könyv. Ja! Amiről szólni akartam: Gyönyörű Esküvő!!! Találjátok ki, hogy miről szól...

Sajnálom, hogy nem írtam erről eleget, de tényleg, ha spoiler mentesen akarom tálalni nektek, akkor csak ennyit tudok nyújtani.
Na majd jelentkezek, sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése