2013. június 3., hétfő

Olvasás mánia

Sziasztok!

Még régebben említettem, hogy olvasom Cseh Tamástól a Hadiősvényt. Nos azt mára már kivégeztem 2 könyvvel együtt. Hadd írjak róluk egy-egy beszámolót.

A Hadiősvény teljesen magával ragadott. Éreztem ugyanazt a fájdalmat, amit a többi indián érzett, mikor néhány társukat elveszítették. Tömören megfogalmazva egy háborúról szól ez a könyv, amit a hunkpapák vívnak meg a fehér emberekkel akik aranyat akarnak szerezni arról a földről.

A másik könyv amit rögtön ezután olvastam el az a Tombol a Hold volt. Ez a könyv 2 tolókocsisról és a szerelmükről szól. az eleje kicsit vontatott, meg tele van nyelvtani hibával a könyv, de az első fejezet után már megszokja az ember szeme. Ez a könyv a hibái ellenére is nagyon jó, és érzelmekkel teli. Mindenkinek tudom ajánlani.

A harmadikat nem rég olvastam el asszem pénteken. Ez a könyv több mint egy k*rva jó történet, hanem egy magába szippantó feketelyuk aminek a másik oldala a szörnyű igazságba taszít, hogy tényleg ilyenek lennének az emberek? Igen, a Tízenhárom okom volt...-ról beszélek. Ez a könyv 7 kazettáról, annak hallgatójáról, és készítőjéről szól. Ha előbb mondtam volna, hogy miről szól a könyv, mint a címét, akkor akik olvasták bizonyára a kazettákról rögtön megtudták volna, hogy miről beszélek. Nem tudom, lehet, hogy én vagyok túl érzelgős, de én rendesen sírtam ezen a könyvön. Imádom<3 ez az egyik kedvencem.

Remélem ihletet adtam másoknak, hogy olvassanak :3 Csocsi ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése