2013. március 21., csütörtök

Ennyi volt!

Én eddig egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy ez az ország tényleg ennyire rossz. Amíg a 22. kerületben laktam, szinte sosem találkoztam ilyennel, amit most láttam.
Kb. 5 perce volt, hogy leszálltam a HÉV-ről. Pont az járt a fejemben, hogy milyen szép napunk van, nem az időjárást illetően, hanem mert találkoztam egyik ismerősömmel, és a mai napom gördülékenyen ment, de aztán leszálltam a felhők közül. Azzal találtam szemben magam, hogy ott áll a mentő, és ez vérző orrú, vérző fejű ÖREG embert vizsgálnak.
Hogy lehet ennyire romlott ez a környék, hogy fényes nappal meg vernek egy öreg embert?? Nem védeni akarom, mert nem tudom, hogy mi hogy történt, de akkor is  Egy öreg embert, nem lehet így megverni, hacsak a támadója nem volt erősebb nála, és akkor meg azt a kérdést teszem fel, hogy mért nem a saját súlycsoportjával kezd ki az ember? Ez nem fér a fejembe. És én itt lakok nem messze a bűntett helyszínétől!!
El akarok innen menni. Még télen is láttam egy hullát, akit elütött a HÉV. Nekem ez túl sok, én nem akarok itt élni! Inkább vissza költözök a 22. vagy a 11. kerületbe. Ez a két hely, valahogy mindig is szép emlék marad nekem, de Csepel inkább, mint rémálom égette bele magát az agyamba, és az csak még nagyobb rettegés számomra, hogy még itt is lakok a nem éppen nyugis családommal. El akarok menni innen...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése