2013. március 2., szombat

Jézusom Piercing *-*

Aztaaaaaa végre meg van a piercingem, amire már 4 éve várok *-* Nem azért vártam rá mert a szállító cég nem talált meg, hanem azért, mert végre most engedélyt kaptam arra h kiszúrassam a számat *-* Igaz elég viccesen indúlt, mert reggel úgy volt h barátom is velem jött, de végül csak mi ketten mentünk anyuval. Anyukám kitalálta, hogy tegyünk egy kis kerülőt, és menjünk a 2-es villamossal a jászai-ig. Közbe persze megállapítottuk a villamoson, hogy amúgy szép város Budapest, csak nem éppen kedvelt emberekkel van tele. Ez kábé olyan, hogy jó a buli, de sok a k*csög... :'D

Amikor odaértünk, akkor természetesen barangoltunk egyett a WestEnd-ben, de aztán megtaláltuk a szalont. Az eladó nő, mondta a tudnivalókat: 2 hétig semmi tejtermék ez oké, kibirom; 2 hétig semmi alkohol fogyasztás na ez már annyira nem tetszett, mert ma tartjuk meg a szülinapi bulimat, és azért meg akartam inni 1 vagy 2 sört; aztán minden dohányzás után öblögetni kell valamilyen szutyival, mondom ez engem nem nagyon érint, szal ezzel sincs gond :'D

Na a szúrós emberke behívott a függöny mögé, hogy akkor ott kiszúrja. Ott izgultam, hogy jézusom nem lidokainoznak tökre fog fájni meg minden, azt egyszer csak megszólalt, hogy okés készen vagyunk. Mondom: mi van?! Máris? xd Hát ott röhögtem magamon :'D de viszont negyon tetszik a piercing és 4 hét múlva megyek vissza, hogy kicseréljék patkóra :DD Remélem a mostani ékszert megtarthatom *-* Fúúú, azt még nincs vége a napnak jézusom :'D Majd még jelentkezek ^^ addig is itt egy kép piercinggel a számban :$

Nagyon tetszik x33

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése