2013. február 25., hétfő

suliban :xx

Épp infó órán ülök és mivel a fél osztály nincs is itt mert mentek megemlékezni a kommunista áldozatokra. Szóval a 30ból keményen 13an vagyunk jelen :'D a lányok 6an a fiúk meg 7en vannak... szóval infón semmi mást nem csinálunk a facebookozáson meg a zene hallgatáson kívül  De viszont nagyon jó  a hangulat, mert a tanár gépéről hallgatjuk egymás zenéit :DDD
Hétvégén ask.fm-en épp unatkoztam, megnéztem h kaptam-e kérdéseket. És sokkal jobbat kaptam annál *-* valaki név nélkül küldött nekem 2 képet amit gondolom ő szerkesztett át, de nem tudom, hogy ki volt, úgy hogy mindenkit meg szeretnék kérni arra, hogy aki olvassa ezt a bejegyzést, az ossza meg face-en vagy más közösségi oldalon  hátha megtalálja készítője. Fel szeretném venni vele a kapcsolatot, hogy személyesen is megköszönjem neki :$$

Ezen nagyon szép anime szemem van :$

Ez tetszik a legjobban ^^

Előre is köszönöm mindenkinek, aki kérésemre megosztja ezt a bejegyzést ^^<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése