2013. február 15., péntek

Egyik irodalom órám:


Ki az, ki segítene rajtam?
Ki az, ki enyhítene dühömön?
Ki az, ki elfeledteti gondjaimat,
Hogy aztán élhessek tovább boldogan?

Hiába mondom, hogy nem érdekel,
Tovább feszíti a húrt
S könnyekben tör ki szívem
Így keresi magának az úrt.

Nem szoktam gonosz lenni,
De ha fáj valmaim csak az vagyok
Soha többet nem  érzek semmit
Az én társam a depresszió.

Le fogom győzni,
Az idő mindent begyógyít
Megtanulok újra szeretni
S csak aztán fogok ugrani.

 

Ölni szeretnék, ölni mint egy farkas
Egyedül, magányosan, mégis mint egy falka.
Finom zsákmányt, vagy döghúst szerzek,
És enyhítem örökké tartó éhségemet.

Nem akarom a következményeket
Nem is fog érdekelni
Csak a magány, az erő mi éltet
Nem fogok mást irigyelni.
 


Cserben Hagyott, elhagyott
De fel kell állnom
Szemébe nézek mi már fagyos
És átadom a mosolyom.


Első webcamos képem :'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése