2013. június 29., szombat

Gyönyörű sorscsapás

Sziasztok! Most fejeztem be legújabb szerzeményemet, amit nővérem szponzorált, hogy el tudjam olvasni. Nagyon elkezdett érdekelni engem is, meg őt is és ma be is fejeztem a könyvet. Jamie McGuire könyvéről van szó, a Gyönyörű sorscsapásról.
Teljesen magával ragadott ez a könyv, egyszerűen nem tudtam letenni, nem voltam rá képes! Valamelyik nap is hajnali háromig olvastam és ahogy az egyik újság szerkesztőjét idézném, csak azért nem egy nap alatt olvastam el, mert aludnom is kellett. Eleinte nem hittem a szememnek, hogy ilyeneket írnak róla, hogy az ember tényleg nem tudja letenni a könyvet, de amint én is megtapasztaltam leesett az állam!
Imádtam a könyvet! Tele van drámával, akcióval, vicces jelenettel és egyáltalán nem unalmas! Nem vontatott, hanem tényleg normálisan halad a story, néha tempósan néha kicsit lassan, de persze a drámai hatástól függően. A karakterek, kifogástalanok! Konkrétan láttam őket magam előtt, éreztem, amiket ők éreztek, láttam, amiket ők láttak.
Úr Isten! Olyan jó ez a könyv, hogy azt nem tudom szavakba foglalni, gyerekek. Csak annyit mondok, hogy ezt olvassátok el! Ha szeretitek a blogomat, vagy engem, vagy csak az olvasás örömeit és ezt a könyvet még nem olvastátok, akkor ne habozzatok! Vegyétek meg vagy töltsétek le, mit bánom is én, hogy, hogy szerzitek meg, csak olvassátok el!!
Köszönöm a figyelmet!

Akik olvasták a könyvet, meg persze, aki tud angolul, az érti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése