2012. július 10., kedd

Visszajöttem >.<"

Sajnálom,hogy eddig nem jelentkeztem de nyaraltam :$ otthon a kicsi medencében :D A novellával nem tudtam haladni,mert a bővített változat az, a pesti gépemen van. Szóval, most egy picit elmaradok a sotryval... bár ahogy látom nem raktam ki egy fejezetet sem :'D jah de az elsőt a másik oldalamon.Amúgy ha megtudom majd oldani,akkor kitalálok majd valamit,hogy akkor innen lelehessen tölteni ingyen, vagy akkor kirakom a facebook-os linket :D csak akkor beállítom majd,hogy mindenki láthassa őket ._. A nyaramat illetően... tök jó volt:D voltak, mármint vannak kis nehézségek de azokat,inkább hagyjuk >.< amúúgy augusztus 21-e milyen nap? Na milyen? :D Fontos nap,mert akkor veszik le a fogszabályzómat *O* Kivégeztem még egy füzetet a rajzaimmal ^^ majd lesz egy bejegyzés, csak a rajzaimról :D mindegyikről egyenként >.< nincs olyan sok:D Nah de én megyegetek ^^Szerintem még ma jön a bejegyzés, de lehet, hogy hnap :D Pusz ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése