2012. július 25., szerda

Hmmm....

Hol is kezdjem? Asszem meg van.... tök jó nap volt az a nap is... Kicsimmel töltöttem a napot. Mikor hazaértem, gondoltam nézek egy kis 1AÉ-t(egy akatsukis élete:3) tök jókat nevettem meg minden, amikor látom h Mike írt.. király végre hazaért.. igen hazaért és mesélt egy-két dolgot...

Na szal... van egy csaj aki már régebbről ismeri Mike-ot mint én és hát nem kicsit van belezúgva a csaj (igaz természetesen tagadja -.-)

Na h mondta h összefutott vele meg még két haverjával... mesélte h a csaj konkrétan a nyakába ugrott és ölelgette meg minden... és úgy h direkt oda szorította a csaj az ő ágyékát Mike ágyékához.... hát konkrétan úgy felb*szott ez engem idegileg h nem tudtam aludni v hajnali 4 ig fent voltam aztán 10kor már keltem is.... azt ma amikor találkoztunk velünk akk konkrétan a csaj hangja is irritált... nekem eddig nem volt ezzel bajom de most már nagyon ki verte a biztosítékot!! Nem elég h már így is önbizalom hiányban szenvedek, nem most még mínuszban is van az önbizalmam... egyszerűen tudom h ez a csaj még nagyon ki fogja húzni nálam a gyufát.... tudom h mi lesz... de azt majd akkor ha tényleg be is következet..

Már így is féltékeny vagyok vkire de most már ez a ***** is annyira felbaszot h legszívesebben kibelezném de kezdem úgy érezni magam h kevés vagyok hozzá... mindenki mondja h az egy ***** meg hegy ***** de... nem tom... már ez is belém b*szta a kést és rohadt szarul esik.... mert persze előttem nem csinál ilyeneket mert h nagyon be van szarva tőlem... a nagy lóf*szt.... ha annyira félne tőlem akk nem csinálná ezt a hátam mögött... azt hittem h spanok lehetünk de nekem h pesti kurva nem kell..... akinek a szerelmemre fáj a foga -.-

Cső nyugalom... hello depi... r*banc hozott -.-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése