2012. július 15., vasárnap

Na a Rajzaim ^^I


Itt a fejdísz a lényeg :D


Egy ruha összeállításom :D


~ Lehet, hogy úgy nézek ki, mint egy idióta, de attól még intelligensebb is lehetek nálad ;)/Xexe/


Ez nem látszik annyira sajna :s


A gondolatok és a hordozójuk..


~ Szálljon messzire a dalom :')(L)


~ Egy földre tévedt angyal jött el a széllel,
 Egy lány szívébe bújva, vajon most hol lehet? 
Megtalálom őt, bárhol jár 
Hisz' ezt a sors rendelte így.
 /Ghostic & Xexe/


:3


~ A zene határozza meg az embert és vele együtt a tetteit is... /Xexe/


A "Novella" Boe-ja :D: ~ Az emberi vérszobor bőrbe öltözött...


És Novi :): ~ Apu azt hitte, hogy én te vagyok...


Na meg Jack :$: ~ Én kitörölhetem azt az emléket a fejedből...


~ Az első...


~ Köpök rád...


~ Nem tudhatod..


~ Lassan elolvadsz...


~ Csak ő és semmi más...(L)


:x


~ Nem engedem, hogy itt hagyj...


~ Az élet szép, de nem mindenkinek mosolyog... /Xexe/


Ez szar lett xd


~ A szív rejtelmei..


~ A tetteid ellenére, sosem tudhatod, hogy ki megy oda hozzád... /Xexe/


~ Ha te sírsz, akkor a világom is
Ha te nevetsz, akkor a szívem is, 
Mert láthatom csodás mosolyod, 
 Szóval apróságok miatt, ne szomorkodj.(L) 
/Xexe A.S./


~ Amikor kiszáll belőled a gonosz...


Megpróbáltam lerajzolni magamat :$ nem jött össze ><"


~ Sokmindent tartogathat a jövő, 
Csak néhány dolog hiányzik 
Néhány dolog, amik nekem a fők, 
S ettől minden megváltozik..
 /Xexe A.S./


Hmmm... :x


~ Vannak emberek, akik nem veszik észre a bánatod okát, de vannak, akik csak nem akarják tudni és ez mindent megváltoztat... /Xexe/


~ Nem mindegy, hogy te okoztad a bajt, vagy, hogy te akartad, hogy megtörténjen... /Xexe/ (bocsi, hogy nem látszik rendesen... vékony a lap és ez volt az utolsó oldal ^^") 


 Hát ennyi volt :) Remélem tetszenek nektek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése