2014. július 26., szombat

Baleset

Szervusztok, Gyermekeim!
(Most olyan voltam, mint régi irodalom tanárom..)
Sajnálom, hogy ennyi időre eltűntem és még csak nem is hoztam nektek meglepi videót, mert én ügyes gyerek elhagytam a laptopomat (tapsoljatok nyugodtan) és ezért elmentem diákmelóra, hogy akkor majd veszek egy használtat vagy valamit... de nem.
Inkább innen Szigetbecséről írom le nektek egy ilyen nagyon kicsi, nagyon minimalista kritikámat, amiért aztán egy csomóan ki fogtok belezni (gondolom). Hadd mutassam be...

Tim Burton: Rímbörtön
Ez a kis verses kötet Tim nagyszerű, kis aranyos verseivel van tele. Ami nekem mégis szívügyem az illusztráció. Egyenesen visszarepít minket bármelyik Tim Burton filmbe és ez valami fantasztikus! A kombináció ahogy a verseket és a rajzokat használja fenomenális! És igen kb ennyit tudok mondani róla azon kívül, hogy a társadalom kritikája itt se marad el. Az embereket pusztító lényeknek állítja be, ami (valljuk be) igaz. Elég ha csak belegondolsz.. GONDOLJ BELE!

Hát igen ennyit akartam mára.. na jó többet akartam, de most csak ennyit tudtam, sajnálom. Ha lesz egy új gépem, akkor nagy valószínűséggel veszek hozzá kamerát, megtanulok használni egy vágó programot és már királyak vagyunk.
Na hal ló!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése