2012. április 3., kedd

Istenem -.-"

Nem hiszem el.... Egyszerűen nem hiszem, hogy botrányos bejegyzéseket kell írnom, amikben embereket szidok meg véleményt mondok róluk, hogy nagy legyen a nézettség O.....O Basszus.... Most komolyan ilyeneket kell írnom, hogy lássam, hogy mások is nézik a blogomat?? Ha nem azért olvassátok, hogy tudjátok mi van velem, meg, hogy milyen a világ szerintem, ha egyáltalán nem vagytok kíváncsiak rám, akkor törlöm ezt a blogot a gecibe! A való életben nem akartok megismerni, lenéztek, nem hiszitek el, hogy igenis vannak gondolataim, vannak ötleteim, azt ha valamit kiírok, blogra azt meg leszarjátok.... Csak a mocskos pletykákkal tudtok foglalkozni, azt meg bezzeg leszarjátok, hogy csóró vagyok és ez befolyásolja az érzéseimet, a képességeimet, és ha belátom, hogy hibáztam és próbálom megoldani kulturált ember létemre, akkor vagy tesztek rá még egy lapáttal, vagy azt is nagy ívben leszarjátok..... Én vagyok a szánalmas, mert ki mertem írni a gondolataimat.... hát bocsi.. akkor mostantól magamban tartom az összes gondolatom és érzéseimet, mert ha egyesek leszarják, akkor lássák, hogy mi lesz a következménye -.-


Én tudtam, hogy ha a bejegyzést nevekkel írom akkor nagyon csúnya vége lesz.... de nem tettem..... tehát, nem vagyok hülye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése