2012. április 3., kedd

Ez van...

Az előző bejegyzésem miatt elég sokan szidnak engem. De nem fogom vissza vonni amit már leírtam, meg kimondtam, szóval ahhoz, hogy ennek vége legyen csak egy módja van: normális beszélgetés. Hogy azzal a három emberrel, akiket megsértettem megbántottam, megbeszéljem velük, hogy mi is lett volna azzal a bejegyzéssel a szándékom, de azt majd mi megbeszéljük. Na de váltsunk témát.


Őszintén szólva nem tudom mit írjak. Azon gondolkoztam, hogy el kéne kezdenem novellákat írni, mert sok történet van a fejemben, amiket inkább leírva néznének ki, minthogy sem lerajzoljam őket. Természetesen lenne hozzájuk tartozó rajz, de csak egy. Ilyen címlap szerű.


Aztááááááán.... Dani (régi osztálytársam akivel most egy bandában játszok) kiadta nekem parancsba, hogy tudjam a sweet deams-t csütörtökre, követező próbánkra. Mondom okés, mivel a szöveget tudom, a dallamot szintén, csak mivel mi a Manson-os változatot játsszuk, ezért tudnom kéne Manson bácsi technikáját is. De, mivel nem tudok screammelni, csak pár szál cigi és cukros üdítő után, ezért nem tudom az ő technikáját használni ._. úúúúgy hogy ki kellett fejlesztenem egy saját technikát, vagy valaki másét megtanulni. Természetesen az előzőt választottam :'D És tök jól haladok vele ^^ Már csak egybe kéne énekelni az egészet.. Na majd mindjárt megkérem kicsimet, hogy valahogy szerezze meg nekem a sweet dreams instrumentálját :$..... na ez is elintézve xddd


Hát úgy látszik csak ennyit tudtam kipréselni magamból ._. no para ^^

Lehet holnap jelentkezek cső!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése