2012. december 28., péntek

Bajusz... O.o

Hali mindenkinek és megint elnézést a blog hanyagolása miatt, de elég sok sz*r dolog történt mostanság :// Hát mivel is kezdjem... kezdjük ott, hogy Mike dobott... leginkább azért ahogy viselkedtem vele. Én meg persze ezzel úgy voltam h nem fogok senki miatt sem megváltozni, szóval vége lett. De nem bánkódom, ez volt a döntése én nem fogok utána rohangálni..

Nah de térjünk át másik témára: az írás. Elkezdtem még egy novellát a "Novella" mellett, de az majd csak akkor fog bemutatásra kerülni, ha végeztem a második résszel. Meg írtam rengeteg ilyen kisebb novellát, de azokat is majd később rakom fel :D Amúgy egy másik bejegyzésben, kifogom rakni a többi fejezetet, ha még nem raktam fel azokat ><

A bandával találtunk egy havi bérletes próba termet, de én egy kicsit sokallom az árát. 25 ezer forintot fizetünk ki havonta egy s*gglyuknyi helyért, ami nincs szigetelve, kemény egy konnektor van, és még a fal is omladozik. Állítólag egy másik bandának is kellett az a terem, és ezért béreltük ki, pedig a többiek is húzták a szájukat, de mégis kibéreltük és ez nagyon gáz. Mondta nekik, hogy máshol van egy olcsóbb terem, de majd azt is csak akkor fogjuk bérelni, ha lesz pénzünk., mert én például úgy tervezem, hogy amint betöltöttem a 16. élet évemet, rögtön megyek és keresek egy diák munkát és abból fizetném ki a részemet a próbaterem bérléséből. Tehát ez még messze lesz.

Nah hozom a novellát :DD sziasztok ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése