2012. szeptember 11., kedd

Jeee iskola -.-

Hali mindenkinek!
Gondolom már nektek is feltűnt, hogy mára már 11. napja élvezhettük újra az iskola csodás örömeit. A falfirkák, a beszólások, a lehurrogások, a dobálások, és a kompromisszumok sem hiányoztak nekünk eléggé, de még meg is ajándékoztak minket egy minden napos testnevelés órával. Amikor ezt megtudtam természetesen középső ujjamat mutattam a túl tengült öröm hatására...

De ez mind nem elég... engem személy szerint minden egyes francia órán elönt a tudat, hogy ostoba vagyok és aggódni kezdek, hogy ezentúl, hogy akarom én letenni 2 év múlva a felső fokú nyelvvizsgát, ha még a magnót sem értem... nyugi emberek ma is meg volt ez a gondolat menet és ma sikerült rájönnöm, hogy néhány ember vagy nem él elegendő fantáziával és alap művészettel, vagy csak az én agyam láttatja velem, hogy egy pipa lehet egy elefántnak az ormánya is, hogy a gyilkolás is lehet művészet ( persze azt pont nem képviselném) és egy szürke felhőben is meglátom azt a kavargást, amit más nem.... nálam még a fű is szürke vagy szivárvány színű vagy ha mérges vagyok akkor véres.. és ehhez kapcsolódóan ma dühömben sikerült borzalmasan levágni a hajamat... a poszt végén találjátok a képet.

Egy előzőhöz hasonló gondolat menet indította el a fejemben azt a dalszöveget, amit ma befogok mutatni nektek. Igaz ez nem épp erről szól, hanem a félelemről. Próbáltam drámain leírni a félelmet és azt, hogy mit válthat ki az emberből:

Félelem

Sokszor a sötétben magad mögé nézel
Izzad a tenyered, szíved hevesen ver
Lüktet az agyad s folyton azon jár
Mi követhet, s mi oka van rá?

Nem mered behunyni szemed,
Nem mersz megállni egy helyen
Csak mész tovább, szaladsz a semmibe
Üres teret terít be hangos lihegésed.

Félelem
Csak a sikoly élteti.
Félelem,
Mi álmodban is utol ér.
Félelem,
Mi elönti szívedet
S egy pillanat alatt megsemmisíti a jót.

Nem látod őt, de mégis érzed
Tiszta, véres, halálos ízét.
Nem tudod hova kapd a fejed
Ha már elkapott, neked sajna annyi!


Nem mered behunyni szemed,
Nem mersz megállni egy helyen
Csak mész tovább, szaladsz a semmibe
Üres teret terít be hangos lihegésed.

Félelem
Csak a sikoly élteti.
Félelem,
Mi álmodban is utol ér.
Félelem,
Mi elönti szívedet
S egy pillanat alatt megsemmisíti a jót.

De ha meglátod őrös, s ő segítségedre siet
Szerencséd van, mert ő igen megvédhet
De nem mindentől mi él és mozog
Mert a halál nem ezekhez sorolt
És a halál sem jár egyedűl
Hisz' hű társa a...


Félelem
Csak a sikoly élteti.
Félelem,
Mi álmodban is utol ér.
Félelem,
Mi elönti szívedet
S egy pillanat alatt megsemmisíti a jót.


Félelem
Csak a sikoly élteti.
Félelem,
Mi álmodban is utol ér.
Félelem,
Mi elönti szívedet
S egy pillanat alatt megsemmisíti a jót....

Ahogy ígértem... a kép:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése