2012. január 27., péntek

Nah akk faterről

Kezdjük ott h nem csak én rühellem a faszságai miatt....

Akik rühellik: én és Michael......... ne tudjátok meg miket mondott neki és miket csinált velem o_______o

A tettei és faszságai: 1. "Fütyüjjé-Tapsójjáá!!" Hát nem elég az h ezzel leéget de még szegény haverjaimat is és kb mindenkit megaláz....2. nem1x mondta azt Mikenak h ők 1x úgy is verekedni fognak egymással meg minden.... basszus! ennyire kell neki a fájdalom???>..< és a plus poén: ha Mike megveri fatert akk nincs semmi (elv)DE ha fater veri meg Mikeot akk soha többé nem találkozhatunk o...o hát elmondtam anyámnak is és mikenak is h ha az utóbbi fog megtörténni akk mi fog bekövetkeznni: -leköltözök nagyanyámékhoz v hozzá, -ottani suliba beiratkozok, -16 évesen (v már akk rögtön) dolgozni fogok és mellette úgy a banda...... hát anyám ezen csak nevetet h jól van maradjak már de aztán nagyot fog nézni amikor télleg 1 nap nem fogok hazamenni (főleg h 1ik nap kocsiban elmondta h miattam veszekednek faterral folyamatosan -.-" hát köszi puszi én is szeretlek :'D)....pill teszek be 1 kis zenét *--*........*zenen betesz*...... hát a zenen lemarad mert most töltöm le a safarit azt lusta vok még1 ablakot megnyitni chrome-on >...< 3. Vedel mint az állat és ettől nem kicsit hülye -.-* (párszor már sikerűlt részegen megütnie és bevallom amikor először ütött meg nem kicsi balhét csináltam .___________. bazd meg anyu minek futottál utána??????? >______________<,) 4. úgy kezel mintha 1 100éves porcelán baba lennék ._. még a széltől is "óv" szerintem csak irritálja az h kezdek felnőni és végre boldog vagyok Mikekal -.- de ez legyen az ő problémája :'D ha télleg azt akarja h mike kinyírja hát legyen! basszus most is épp leszarom h mit gondol és h mit mondd de már annyira nyomja a hülyeségeit h nikotin nélkül el sem tom viselni >....< már nem eszek vele 1 légtérbe... ha hazaér én rögtön meek fel szobámba azt nyomatom faszbukot meg zenét, tanulok, rajzolok, és gitározok... szal van mit csinálnom de kihasználom azt az időt mikor csak én vok otthon tvzésre és evésre o.o

Fuh most olvastam picim blogját :$..... gecc ez is másik bejegyzés lesz xdddd
Hát akk puszpá :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése